Потрібні:

Продавець-консультант:

Мережі спортивних магазинів Arena у зв'язку з розширення потрібні продавці-консультанти. Заробітна плата; ставка плюс%.


Вимоги:

  • активність
  • грамотність
  • ініціативність
  • акуратність
  • відповідальність

Обов'язки:

  • Обслуговування покупців
  • Приймання та викладка товару
  • Знання асортименту
Касир:

Мережі спортивних магазинів Arena у зв'язку з розширенням потрібні адміністратори-касири. Заробітна плата: ставка плюс%.

Вимоги:

  • знання касової дисципліни,
  • активність
  • ініціативність
  • акуратність
  • відповідальність

Обов'язки:

  • розрахунок і обслуговування покупців
  • прийом і викладка товару
  • знання асортименту
Керуючий магазину:

Вимоги:

  • Вища освіта;
  • Досвід роботи на позиції керівника магазину одягу від 2-ох років;
  • Знання технік продажів і основ мерчендайзингу;
  • Навички управління і підбору персоналу;
  • Знання касової дисципліни;
  • Орієнтація на результат;
  • Знання ключових показників ефективності роботи магазину.

Обов'язки:

  • Виконання планових показників магазину;
  • Організація роботи персоналу, підбір, мотивація, навчання і контроль роботи персоналу, складання графіків;
  • Забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів у відповідності з політикою компанії;
  • Аналіз продажів магазину за показниками ефективності;
  • Підтримання мерчендайзингу магазину згідно стандартів бренду;
  • Ведення та контроль касової та дозвільної документації;
  • Вирішення питань, пов'язаних з фінансово-економічною діяльністю магазину;
  • Взаємодія з центральним офісом, ведення фінансової звітності.
Запрошуємо на постійну роботу Секретаря:

Вимоги до шукача:

  • Знання ділового етикету, грамотна мова
  • Д / Р від 1 року на посаді офіс-менеджера, асистента керівника, секретаря-референта у великій компанії
  • Впевнений користувач ПК (Word, Excel, Outlook, Internet), оргтехніки
  • Знання англійської мови (базовий рівень).

Основні функціональні обов'язки:

  • Прийом, обробка, розсилка кореспонденції, складання листів
  • Прийом і розподіл дзвінків
  • Робота з офісною технікою (сканер, факс, принтер)
  • Виконання доручень керівництва
  • Організація ділових поїздок співробітників (квитки, готелі, візи)
  • Забезпечення життєдіяльності офісу
  • прийом відвідувачів

Компанія пропонує:
Графік роботи: з 9:00 до 18:00 (субота та неділя - вихідні)
Робоче місце: м Київ, Лівий берег

Контактна особа: Добровольска Олена
E-mail: dobrovolska.elena@gmail.com

Потрібні:

Продавець-консультант:

Мережі спортивних магазинів Arena у зв'язку з розширення потрібні продавці-консультанти. Заробітна плата; ставка плюс%.


Вимоги:

  • активність
  • грамотність
  • ініціативність
  • акуратність
  • відповідальність

Обов'язки:

  • Обслуговування покупців
  • Приймання та викладка товару
  • Знання асортименту
Касир:

Мережі спортивних магазинів Arena у зв'язку з розширенням потрібні адміністратори-касири. Заробітна плата: ставка плюс%.

Вимоги:

  • знання касової дисципліни,
  • активність
  • ініціативність
  • акуратність
  • відповідальність

Обов'язки:

  • розрахунок і обслуговування покупців
  • прийом і викладка товару
  • знання асортименту
Керуючий магазину:

Вимоги:

  • Вища освіта;
  • Досвід роботи на позиції керівника магазину одягу від 2-ох років;
  • Знання технік продажів і основ мерчендайзингу;
  • Навички управління і підбору персоналу;
  • Знання касової дисципліни;
  • Орієнтація на результат;
  • Знання ключових показників ефективності роботи магазину.

Обов'язки:

  • Виконання планових показників магазину;
  • Організація роботи персоналу, підбір, мотивація, навчання і контроль роботи персоналу, складання графіків;
  • Забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів у відповідності з політикою компанії;
  • Аналіз продажів магазину за показниками ефективності;
  • Підтримання мерчендайзингу магазину згідно стандартів бренду;
  • Ведення та контроль касової та дозвільної документації;
  • Вирішення питань, пов'язаних з фінансово-економічною діяльністю магазину;
  • Взаємодія з центральним офісом, ведення фінансової звітності.
Запрошуємо на постійну роботу Секретаря:

Вимоги до шукача:

  • Знання ділового етикету, грамотна мова
  • Д / Р від 1 року на посаді офіс-менеджера, асистента керівника, секретаря-референта у великій компанії
  • Впевнений користувач ПК (Word, Excel, Outlook, Internet), оргтехніки
  • Знання англійської мови (базовий рівень).

Основні функціональні обов'язки:

  • Прийом, обробка, розсилка кореспонденції, складання листів
  • Прийом і розподіл дзвінків
  • Робота з офісною технікою (сканер, факс, принтер)
  • Виконання доручень керівництва
  • Організація ділових поїздок співробітників (квитки, готелі, візи)
  • Забезпечення життєдіяльності офісу
  • прийом відвідувачів

Компанія пропонує:
Графік роботи: з 9:00 до 18:00 (субота та неділя - вихідні)
Робоче місце: м Київ, Лівий берег

Контактна особа: Добровольска Олена
E-mail: dobrovolska.elena@gmail.com

Зима налаштована рішуче, але хіба тебе це зупинить? #FindYourStrong

Опубликовано Saucony Ukraine 11 января 2017 г.
Top